Mēnesis: 2018. gada marts

Lietas, kas jāievēro pirms sāc nodarboties ar dejošanu

Tātad jūs vēlaties dejot? Tas nenozīmē, ka jums ir jāiziet un nekavējoties jāpērk leoparda āda Lycra un atbilstošas kāju sildītāji. Deja ir pieejama lielākajai daļai cilvēku, un pamata sagatavošana (tostarp pareizu deju kurpu iegūšana un pienācīga izglītošana) var palīdzēt uzlabot jūsu uzticību, progresu un baudu.

Lai gan ir simtiem dažādu deju veidu, ir daži pamati attiecībā uz iesildīšanās un pamata deju inventāru, kas jāpatur prātā pirms deju uzsākšanas.

 

Deju iesildīšanās

Neatkarīgi no tā, vai tas ir pole dejas vai polka, ielu dejas vai salsas vai vēdera dejas vai balles zāle, kuru apsverat – jums vajadzētu sasildīt muskuļus. Jūsu ķermeņa darbība būs vislabākā, kad tā būs silta, un, iekļaujot elementu, kas stiepjas jūsu preparātos, uzlabosies jūsu elastība un vieglums, kādā jūs varat pārvietoties.

Elastīgie muskuļi ir mazāk pakļauti ievainojumiem, tāpēc apsveriet stiepšanu kā svarīgu deju iesildīšanas elementu. Tomēr ir vērts atcerēties, ka jums nekad nedrīkst stiept aukstu muskuļu. Aukstie muskuļi nav tik elastīgi kā silti, tāpēc izstiepjot bez sasilšanas, jūs varētu savainot. Sildiet savu muskuļu pirms izstiepšanas, dodieties uz drosmīgu pastaigāšanu, nedaudz skatoties skriešanu vai pat mazu deju (bet neko pārāk intensīvu).

 

Deju apavi

Dejot, tāpat kā sportu, ir nepieciešams pareizs aprīkojums, lai to labi paveiktu. Kad esat nokļuvis noteiktā deju stilā, iespējams, ka jūs vēlaties sākt domāt par saviem apaviem, lai jūs patiešām ļautu jūsu kājām izrunāt.

Izvēloties piemērotas deju kurpes, var būt milzīga atšķirība jūsu mācību pieredzē un kopumā, sociālajos dejos vai pieredzē. Jūsu instruktors varēs ieteikt, kāda veida kurpēm vislabāk piemērots jūsu deju stilam, taču šeit ir daži galvenie punkti, kas jāpatur prātā.

 

Deju kurpju pirkšana – padomi vīriešiem

  • Izvēlieties deju kurpes, kas ir viegls un nododiet komfortu pēc stila.
  • Apavi ir droši piemēroti, lai jūsu kājs netiktu pārvietots uz kurpēm, taču tas nedrīkst būt pārāk stingrs.
  • Valkājiet tos pašus zeķus, kurus plānojat dejot, pērkot deju kurpes.
  • Labai visaptverošai kurpei, ko varēs izmantot lielākajai daļai stili, būtu papēža apmēram 2,5 cm (zem viena collu).
  • Zemākās papēži, kuru platums ir aptuveni 2 cm, ieteicams izmantot tādām latīņu dejām kā balles zāle vai latīņu valoda, bet lielākus papēžus, kas ir aptuveni 3,5 cm (1,3 collas), parasti izmanto tādām dejām kā tango un flamenko.

 

Deju kurpju pirkšana – padomi sievietēm

  • Izvairieties no apaviem ar plānām siksnām, jo tās ir mazāk atbalstošas nekā platākas, un tās, iespējams, izstiepjas pārāk daudz.
  • Izvēlieties augstas kvalitātes ādas, kur siksnas ir cieši kopā.
  • Ja jums ir šauras kājas, neizvēlēties plašu atvērtu pirkstu deju kurpi.
  • Nekad neiegādājieties dejas kurpes tikai stilā. Viņiem jābūt piemērotiem un ērtiem.
  • Valkājiet slēgtus pirksta apavus, kad gaidāt, ka jūsu partneris pacelās pirkstiem, piemēram, mācot tango.
  • Papēži nedrīkst būt lielāki par trim collas (7,5 cm). Vislabākais papēža diapazons tiek uzskatīts par divu līdz divarpus collu.

 

Tāpat kā ar visu, pērkot apavus, kas ir izgatavoti, lai tos izmērītu, nevis slēgtu, ir vēlams, taču tas ir dārgāk. Labākas kvalitātes ādas deju kurpes ir labāk nekā sintētiskie materiāli, jo tie spēj stiept un pelējuma formas pēdas.

Izvēle zole ir svarīga arī ar iespējām, tostarp hromētas zoles, zamšādas ādas zoles un gludas ādas zoles. Chrome putekļus var izmantot gandrīz jebkurai virsmai, bet zamšādas ādas zole ir piemērota tikai koka grīdām. Gludas ādas zoles parasti ir pārāk slidenas, lai dejotu, izņemot ekspertus. Jāizvairās no kurpēm ar gumiju, jo tie rada pārāk lielu berzi un kavē jūsu spēju brīvi pārvietoties deju grīdā.

Tātad ar visu to, kas jums apstājas? Iegūstiet iesildījumu, izstiepiet un dejojiet savā ērtajā ērtajā deju kurpā.

netcredit

Jaunas dzīves uzsākšana ārzemēs

Dodoties dzīvot un strādāt uz ārzemēm, mēs pakļaujam sevi zināmiem riskiem, jo dzīves uzsākšana jaunā vietā ir pilna izaicinājumiem. Vairums cilvēku dodas uz ārzemēm iepriekš sagatavojoties, atrodot darbu, dzīvesvietu un paziņas, lai iekārtošanās jaunajā vietā būtu mazāk riskanta, taču arī šādos gadījumos ne vienmēr precīzi spējam saplānot savas finanses, pierast pie jaunajām izmaksām, kas parasti ir augstākas, kā Latvijā, un saplānot tēriņus līdz pirmajiem stabilajiem ienākumiem. Šādos gadījumos ir noderīgs īstermiņa kredīts, kas ļauj atsperties un nostabilizēt savu jauno dzīvi svešumā.

Tikko ierodoties citā valstī, vietējās bankas un kredītdevēju iestādes var nepiekrist piešķirt aizdevumu, it īpaši, ja nespējat uzradīt regulārus ienākumus un esat tikai nesen ieradies konkrētajā valstī. Lai atrisinātu finanšu problēmas, vienīgais risinājums var būt vēršanās pie aizdevējiem Latvijā.

Arī virkne Latvijas aizdevēju neuzņemas risku aizdot naudu ārzemēs dzīvojošajiem, jo maksājumu kavēšanas gadījumā ir grūtāk sazināties, pieprasīt naudas piedziņu un garantēt naudas saņemšanu. Tomēr pēdējo gadu laikā vairāki kredītdevēji ir kļuvuši pretimnākošāki, sniedzot iespējas aizņemties arī tiem, kas devušies peļņas vai pieredzes meklējumos uz ārvalstīm. Kredīts ārzemēs strādājošajiem ir iespējams, taču, tāpat, kā citiem aizdevuma veidiem, nepieciešami regulāri ienākumi, pozitīva kredītvēsture un apstiprinājums par to,  ka spēsiet segt nepieciešamo summu tam paredzētajā termiņā.

Protams, lielākā daļa no mums dodas uz ārzemēm, lai pelnītu, nevis, lai ieslīgtu parādos, tomēr, tāpat, kā atrodoties uz vietas Latvijā, arī citās valstīs mūs var pārsteigt negaidītas dzīves situācijas, piemēram, veselības problēmas, saplīsis telefons vai dators, neplānoti tēriņi vai citi izdevumi, ar kuriem neesam rēķinājušies, plānojot savas finanses. Šādos gadījumos daudziem kredīts ārzemēs strādājošajiem var būt vienīgais risinājums.

Atrodoties ārzemēs, ne visiem ir draugi un paziņas, kuri var palīdzēt grūtos brīžos, tādējādi šāds aizdevuma veids ir liels atbalsts tiem, kuriem nepieciešama tūlītēja palīdzība. Turklāt tas neattiecas tikai uz tiem, kas ārzemēs atrodas nesen un kuriem nepieciešams atbalsts jaunās dzīves uzsākšanai, dažreiz naudas grūtības var skart arī tos, kas jau gadiem ilgi strādā citā valstī. Neplānoti tēriņi ir daudzu cilvēku ikdiena, jo, lai arī kā mēs neplānotu rītdienu, vienmēr var atgadīties pēkšņas situācijas, kas maina visu, kas paredzēts.

visi ātrie kredīti internetā

Kā ir a citiem ātrajiem kredītiem internetā?

Apzinoties, ka ir šādi ātrie kredīti, kurus spēsim saņemt, atrodoties ārpus Latvijas, jūtamies drošāk, jo varam paļauties, ka nebūsim vieni ar savām grūtībām. Tas ir īpaši būtiski tiem, kas saņēmušies doties uz vietām, kur nedzīvo viņu draugi un paziņas, uz vietām, kur apkārt ir tikai svešinieki un nezināma vide. Šajās situācijās apziņa, ka vari saņemt atbalstu no ātro kredītu kredītdevējiem Latvijā, rada papildus drošību. Pat, ja šo iespēju nenāksies izmantot, tās esamība ļauj doties uz ārvalstīm ar mierīgāku prātu, jo zinām, ka arī tad, ja viss neizdosies, kā plānots, šis aizdevums būs risinājums un palīdzība vajadzīgajā brīdī.

Ja vēlaties būt drošs par savām iespējām saņemt šādu kredītu, vienmēr varat vērsties pie kāda no aizdevējiem un uzzināt gan par pieejamo aizdevuma summu, gan savām iespējām to saņemt nepieciešamības brīdī. Visērtāk šim nolūkam noder dažādi aizdevēju salīdzināšanas portāli, kuros uzreiz varam redzēt katra kredītdevēja prasības, pieejamos piedāvājumus un īpašos aizdevuma nosacījumus. Savlaicīgi iepazīstoties ar šiem piedāvājumiem, varam daudz ātrāk un veiksmīgāk atrast risinājumu brīžos, kad nepieciešams tūlītējs aizdevums, un izvairīties no liekiem uztraukumiem.

Kā deja ietekmē tevi?

Mēs visi zinām, ka treniņam ir liela ietekme uz ķermeni. Tomēr to, ko mēs nezinām, ir tas, cik specifiskas mākslas formas ietekmē dažādus mūsu dzīves aspektus. Precīzāk, deju mākslas forma var ne tikai paplašināt elastību, bet arī palielināt jūsu spēku un veselību daudzās citās jomās. Turklāt dejas ne tikai var izmērāmi ietekmēt fizisko veselību, bet arī garīgo veselību.

Viens no nozīmīgākajiem dejas ietekme uz cilvēka ķermeni ir svara kontrole. Atkarībā no konkrētā deju veida dejotājs var zaudēt milzīgu svaru. Piemēram, dejas ar visaugstāko kaloriju degšanas formu ir balets. Ir teikts, ka balerīna var sadedzināt līdz 432 kalorijām stundā, iesaistoties šajā aktivitātē.

Dejošana var arī uzlabot līdzsvaru un koordināciju. Tā kā dejas ir virkne strauji paciņu melodisku kustību, dejotājam ir jāmācās koncentrēt savu kodolu. Bez līdzsvara, kas nepieciešams, lai kļūtu par dejotāju, cilvēkam nebūtu nepieciešamo instrumentu, lai veiksmīgi veiktu visus no tiem izrietošos grozījumus un pagriezienus. Koordinācija ir arī galvenā ietekme uz cilvēka ķermeni. Jo īpaši grupu un partneru dejās dejotājam ir jābūt un būs aprīkoti ar nepieciešamajiem rīkiem, kas ne tikai koordinēs viņu ķermeni, lai vienlaikus veiktu vairākas dažādas lietas, bet arī iemācīsies vienlaicīgi kontrolēt savas partnera ķermeni.

Dejošana uzlabo stāju, jo mugurkaula apakšu sasaistīti muskuļu audi, kā arī attīstās ārkārtīgi labs muskuļu tonis, kas ap kājām un glutes.

Tomēr viena lieta, ko lielākā daļa cilvēku nezina, ir tas, ka dejām ir arī psiholoģiska ietekme uz cilvēka ķermeni. Dejošana ir vingrinājumu veids, un katra veida vingrinājumi atbrīvo endorphīnus smadzenēs. Tas liks dejotājam piedzīvot laimi. Ilgākā laika posmā dejas būs atkarīgs no smadzenēm, lai varētu vieglāk iemācīties un iegūt informāciju. Turklāt dejotāja atkārtotās prasmes būs pietiekami lielākas nekā ne-dejotājs, jo viņiem ir mācīts to visu dzīvot.

Deja arī ir pierādījusi, ka daudziem ir terapeitiskā izeja. Tas tiek uztverts kā veids, kā izteikt sevi un ļaut savām emocijām būt brīvām, nevis tās ievākt iekšā. Ir atrasts arī dejas, kas palīdz uzlabot problēmu risināšanas prasmes. Turklāt ir atzīmēts, ka improvizācijas deja var palīdzēt ar atšķirīgu un radošu domāšanu.

Man personīgi visinteresantākais ir tas, ka dejai ir būtiska ietekme uz tiem, kam ir Parkinsona slimība. Kad slimība ir attīstījusies, tā var ietekmēt cietušā domāšanas modeļus. Peter Lovatt nesen veica PD grupu eksperimentu, lai noskaidrotu, vai dejošana varētu labvēlīgi uzlabot viņu atšķirīgās domāšanas prasmes. Rezultāti bija tieši tā. Viņš un pārējie viņa sekotāji uzskata, ka iespējamais cēlonis ir tas, ka, tiklīdz viņi nonāk saskarē ar Parkinsona dejām, neironu pārejas kļūst “atbloķētas”, un tādēļ ir vairāk vietas pastāvīgam domāšanas veidam.